Regnet det bara öser ner....

ÄNTLIGEN är Lok-stöden klara!! Trodde jag hade avsagt mig dessa, men det visade sig att det var INGENS ansvar. Tack vare Mats Rygaard blev det ganska smidigt. Idag var jag på kommunen o lämnade verksamhetsbidragsnsökan som är ungefär som detn statliga LOK-stödsansökan fast naturligtvis med en del undantag....

På onsdagens tävlingsmöte återfick jag "klubbdatorn" som jag lämnade ifrån mig före midsommar. Där har vi klubbens bokföring...... nu har jag alltså 2 månader att ta igen - undrar hur jag ska minnas vad som skett....o när ska jag få tid till det.....

Igår var jag i Motala där jag hade tid hos Kjell Askling bil för "nya" vectran som skulle fixa lås o nyckel - fast de had e ju inte beställt grejen som fattades..... medan de kollade bilen vandrade jag runt i området...besökte bl a en STOR OK/Q8 mack väldigt kal o steril... inte hade de tagit hem det som behövdes till bilen heller....så nu blir det ännu ett besök i Motala framöver....

På kvällen var det möte i sockenrådet i Vreta med utvärdering av Mini-Retreaten bl a.  :)

Idag REGN, REGN, REGN.....tur att jag köpte ett regntäcke till Dolly!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0