Vadhelst här i världen

Letar jobb.... bara måste ha ett nytt!! Håller alla fingrar och tår för att någon ska höra av sig från de jag sökt... Jag står helt enkelt inte ut på mitt nuvarande arbete längre!! Fick för en tid sedan erbjudande om en ny tjänst på arbetsplats - lät väldigt lockande. Det skulle vara ren administration om än fortfarande bara på 75%, trots att jag gärna vill ha en 100% tjänst. Jag fick erbjudande om att sälja på 25% på företag för att komma upp till 100. De var noga med att påpeka att det var tillfälligt..... Lät väldigt lockande, fast misstänksam som jag är så sa jag att jag tar det på villkor att jag får återvända till kundtjänsten efteråt. BORDE GIVETVS HAFT SKRIFTLIGT PÅ DET!!!! När jag väl tackat ja tog det bara ett par dagar innan man hade kommit på att det inte fanns mer än 25% administration....trots att det ligger lite bitar utslängt på lite olika personer..... då erbjöds jag att sälja företag på resten av tjänsten - inte lockande.... då fick jag istället coacha på 50%....... Efter en månad utan egna inloggningsuppgifter eller arbetsuppgifter sa jag att det fick räcka och att jag ville återvända till kundtjänsten(hade ett extra kontrakt med 10 dagars uppsägning).... ingen sa något, fick ett nytt kontrakt som sa att avtalet gällde oktober ut. Nu har jag fått ett schema med vissa dagar på kundtjänst och vissa på försäljning - KVÄLLSTID..... Plötsligt finns det inte tillräckligt med arbetsuppgifter för mig på kundtjänsten......trots att de tar in timanställda..... Ingen annan på företaget måste alternera. Dessutom finns det plötsligt ingen möjlighet att byta kvällsjobbet mot företagssälj på dagtid..... NU MÅSTE JAG HITTA ETT ANNAT JOBB!!

Vår stationära dator som plötsligt skrek diskkrasch har nu återkommit efter beök hos dataexpert. Det var visst inte så farligt och allt tycks finnas kvar i den. Puh!! Bl a bilder från besöket hos Melker(o Linda o Sandra) dit åker vi gärna fler gånger :)

Har nu äntligen lyckats ta mig i kragen och sytt nya gardiner till "torget"

Nu hoppas jag på att växthuset äntligen blir klart i helgen - fast det behövs ju lite eldragningar också förstås, så inte mina växter omkommer under vintern

Jag har nu också lyckats fylla upp min vägghylla i vardagsrummet som jag kände mig så enormt kreativ när jag uppfann till ALLA vår filmer..... den kändes lite överdriven till att börja med....fast nu har jag lyckats ställa dit lite andra saker....

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni är så välkomna!

2011-11-10 @ 12:06:47
URL: http://linda-the-twin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0