tidsbrist...

Nu har det gått snart 2 månader sedan jag blev påkörd bakifrån i Vallarondellen - och jag går fortfarande regelbundet till sjukgymnast..... undrar om man blir bra någon gång..... Jag har ett flertal träningsprogram som ska utföras flera gånger om dagen - borde nog vara hemma på heltid för att hinna med alla. Har införskaffat en del utrustning som behövs bl a matta och hantlar  faktiskt ganska kul.....

Det har blivit många sköna höstpromenader med Dolly jag som inte alls gillat hösten förut har nog börjat uppskatta den lite mer nu...

I fredags var vi hos Camilla och Marcus på middag och film. Skönt att slippa laga någo själv efter en lååång dag på jobbet! Lite skillnad att se på film hos dem som har projektorduk.... Vi såg "Mr Popper's Penguins" och den var riktikgt rolig!!

I lördags var det dags för storsatsning på växthusbygge!! Camilla, Marcus, Patrik och Fredrik kom hit för att hjälpa till  vi lunchade ute med lite korvgrillning det var nog årets sista grillande misstänker jag....
Naturligtvis hann Dolly och jag med en del promenader medan de andra fortsatte bygga och så grävde jag bort lite buskar där vi ska anlägga en gång...Dolly hade helst velat hjälpa till med växthuset....

På söndagen var jag först i Vreta Kloster kyrka på mässa och sedan hade jag privatlektioner i Gävbo och Solla på eftermiddagen. Naturligtvis blev det ett flertal hundpromenader där emellan!! medan Camilla och Marcus var  hemma hos oss för att bygga vidare på växthuset. Reslutatet efter helgens jobb är att grunden nu är klar....

I måndags var jag och Dolly hos Linda, Sandra och Melker på lek och fika :) fast eftersom hårddisken på den stationära datorn kraschat finns åtminstone inte just nu några bilder..... vi får göra ett återbesök som ska dokumenteras bättre...... kul hade vi och Linda hade bakat en smarrig äppelkaka!!

Var hos frisören igår och på hemväg såg jag en stor samling sångsvanar på ett fält

nu har ju kylan kommit också; RIMFROST=RATTMUFF PÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0