fullspäckat

Vilken dag....... vaknade tidigt, dvs kvart i sex!! Bilen skulle infinna sig på Biva på morgonen för att bedöma sina skador från påkörningen vi råkat utför. Dessutom skulle Patrik & Sanna låna Rolfs bil, så den behövde lämnas hemma hos dem. dAlltså lämnade vi först min bil på Biva, for vidare till Rolfs jobb där han avvek och så fick jag kör hans bil hem till Patrik & Sanna som tursamt nog hade en ledig parkerinksplats....Sedan gällde det att fördriva tiden fram till tolv då bilen skulle vara klar.....

Jag hann vandra runt hela stan´  !!! Det blev ett beök i domkyrkan där jag träffade bl a Karin Larsdotter. Därefter vandrade jag runt i lite affärer innan det blev dags att GÅ och hämta bilen. Snabbt hem igen för att hinna ta en promenad med Dolly  innan det var dags att arbeta. Det blev en lång arbetsdag - var hemma vid halv tio nu på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0