Seeeeeeptember

Dagarna bara springer förbi - lite svårt att hinna med känns det som.....

I fredags hade jag lektion för Felice och Felicia efter jobbet och sedan kom Caroline på besök över helgen. Det blev förstås en del hundpromenader - alltid kul med sällskap på promenaderna!!

Vi besökte Bondens marknad i lördags vilket reulterade i lunch på Hakepi, inköp av strutssalva och gladiolus  när vi kom hem var det full fart med växthusbygget :)  jag gick till grannen och pallade äpplen och serverade en äppelkaka till arbetsstyrkan

I söndags var det först mässa i Vreta som vanligt och på eftermiddagen privatlektion i Gävbo - KUL-KUL!!

Hann med att ta fram alla papper för att kunna hinna ifatt med klubbens bokföring under förra veckan. Denna vecka ska det bokföras, förutom de dagliga inloggen på klubbens fyra olika "banker".... Trodde i min enfald att jag äntligen skulle kunna skicka halvårsbokslutet igår, men DET STÄMMER FÖRSTÅS INTE!!! Sitter nu och letar efter felet........ Jodå, bokföring ÄR kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0